Sitemiz, tüketici haklarını korumayı en öncelikli kuralları arasında tutmaktadır. Bu 
anlamda, Sitemizde alışverişleriniz sırasında yaşadığınız ürün ve servis kaynaklı her 
türlü sorun titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
 
Unutulmamalıdır ki, “Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, kapak, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olması halinde CAYMA HAKKI KAPSAM DIŞINDADIR.
 
Ancak, yukarıdaki madde kapsamı dışında kalan ürünler için;
İade Süresi (Cayma Hakkı) Kaç Gündür?
 
Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren 
yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir 
gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. 
 
Cayma hakkının kullanılması için Alıcı tarafından yedi günlük süre içinde Satıcıya 
yukarıda bildirilen faks, telefon veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve 
mal/hizmetin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 4. Madde hükümleri çerçevesinde ve işbu
Sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.amasis.com.tr web sitesinde 
yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin hasar görmemiş olması   şarttır. 
 
Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer almaktadır. Bu 
hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin 
fatura veya fiş aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 
en geç yedi gün içinde mal/hizmet bedeli ve teslimat masrafları Alıcıya iade 
edilir ve 10 (on) günlük süre içinde mal/hizmeti alıcı iade etmekle mükelleftir.
 
Fatura veya fiş aslı gönderilmezse Alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.
Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya
iade imkânsızlaşırsa Alıcı kusur oranında Satıcının zararını tazmin etmekle 
yükümlüdür. Ödemeler kredi kartı, EFT veya havale yöntemlerinden birisi kullanılarak
yapılabilir.
 
Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler:
 
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ,  bozulan ve son kullanma tarihi geçen,ambalajı açılmış ürünler,
 
 Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış 
olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin 
sözleşmeler. 
 
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması 
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. 


Nasıl iade edeceğim?
Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi bu sayfadaki ürün iade formunu 
doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Teknik departmanımız tarafından 
iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte gelen 
iade formunu doldurarak ürünü güven duyduğunuz bir kargo firması ile tarafımıza 
gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Kargo firmaları ile
yapılan gönderilerin ücreti gönderen kişiye aittir. Karşı ödemeli gönderimler kabul 
edilmeyecektir. Tarafımıza gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması 
durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. 
Hangi ürünler iade alınır? Ürünün orijinalliğini, hijyenikliğini ve  
korunması gerekmektedir. Bu nedenle herhangi bir şekilde ürün ambalajı hasarlı 
ürünleri, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip olmuş ve benzeri durumlarda ürünleri 
iade alamamaktayız. Ürünün iadesi durumunda sizden ricamız ürünü iade nedeninizi 
bize belirtmenizdir.
 
Teslimat Bilgileri
 
Sitemizde kategorilerinde sunulan ürünlerin farklı özellikleri nedeniyle taşıma ve 
teslimat koşulları zaman zaman değişiklik gösterebilmektedir.